E-inclusief onderwijs in alle graden en opleidingen, ook voor volwassenen
Gebrek aan interactief (les-)materiaal in het onderwijs en het feit dat huidige acties m.b.t. promotie van de knelpuntsectoren (bijvoorbeeld zorg, IT, bouw) de nodige schaalbaarheidsfactor missen (tijds-/plaatsgebonden activiteiten), zorgen ervoor dat veel scholen, dus ook leerlingen, uit de ‘boot’ vallen. Wat hierin de oplossingen vormen, zijn ontwikkeling en implementatie van flankerende, schaalbare en laagdrempelige interactieve digitale tools, m.b.v. Augmented-/Virtual Reality en serious gaming, die focussen op vereiste competenties binnen deze sectoren in een realistische context. We mikken op implementatie in alle graden en opleidingen, waaronder ook volwassenenbijscholing. Diversiteit en taal zijn transversale thema’s om de sectoren ook vertrouwd te maken bij personen met een migratieachtergrond.
Kandidaat partners voor dit project:
Kandidaat partners:
Kandidaat partner?
Stel je vrijblijvend kandidaat als mogelijke lead partner of meewerkende partner en kom zo in contact met andere geïnteresseerde organisaties. Ga de uitdaging aan om de strategie en inspiratie te vertalen in een concreet plan voor de Limburgse economie.