Digivaardige leerkrachten om de onderwijskwaliteit voor elke kind te garanderen
Het mogelijks hernieuwd sluiten van scholen door corona, opvang- en leerondersteunende initiatieven, wijkaanbod en de ad hoc-introductie van thuisonderwijs (herhaling, pre-teaching, gedoseerd aanbieden van cruciale onderwijsinhouden), vormt een ernstige bedreiging voor de garantie van onderwijskwaliteit voor elk kind. In de zgn. scharnierjaren, maar zeker ook voor realisatie van gelijke onderwijskansen van kinderen uit kwetsbare gezinnen. Hierbij is veel afhankelijk van de digitale en digi-educatieve vaardigheden van individuele leerkrachten. Een herziening van lesmethodieken, aangepaste lespakketten en bijscholingen rond correct digitaal en blended lesgeven op maat van iedere doelgroep is noodzakelijk, startend met een 1-op-1 doorlichting.
Kandidaat partners voor dit project:
Kandidaat lead partners
Kandidaat partners:
Kandidaat partner?
Stel je vrijblijvend kandidaat als mogelijke lead partner of meewerkende partner en kom zo in contact met andere geïnteresseerde organisaties. Ga de uitdaging aan om de strategie en inspiratie te vertalen in een concreet plan voor de Limburgse economie.