Digitale ondersteuning voor de horeca
Horecazaken zijn tijdens de coronacrisis gedwongen overgegaan op alternatieve manieren van bestellingen opnemen: telefoon, mail, Facebook, WhatsApp. Daardoor beginnen deze zaken meer en meer op callcenters te lijken. Er gaat echter veel tijd verloren aan het opnemen van deze bestellingen. We stimuleren de connectie tussen start-ups en horeca zodat in een simpel, betaalbaar en overzichtelijk systeem klanten online kunnen bestellen, betalen, en een tijdsslot kiezen om hun bestelling af te halen. Ook levering aan huis is mogelijk. Tijdswinst voor de horeca, comfort voor de klant, en veiligheid gegarandeerd, aangezien lange wachtrijen zo vermeden kunnen worden.
Kandidaat partners voor dit project:
Kandidaat lead partners
Kandidaat partners:
Kandidaat partner?
Stel je vrijblijvend kandidaat als mogelijke lead partner of meewerkende partner en kom zo in contact met andere geïnteresseerde organisaties. Ga de uitdaging aan om de strategie en inspiratie te vertalen in een concreet plan voor de Limburgse economie.